Friday, April 3, 2020

Alexandra Violin & Amadeus - Arizona la National TV (2005)


Pentru ca tot am adus in discutie tema "amintirlor" sau a"throwback challenge-ului" de ieri, mi-am amintit de acest moment cand fetele din trupa Amadeus, in 2005, au interpretat piesa Arizona la National TV, fiind cred si cel mai vechi videoclip pe care il am in arhiva mea cu fetele. Sper sa fie o surpriza placuta pentru toti. Enjoy!

Componenta trupei de atunci era:
Alexandra Violin  - vioara
Andreea Runceanu - vioara
Cristina Bujor (Filotti) - pian
Alina Dinica - violoncel

Daca doriti sa ascultati albumul Continental (pe care apare piesa Arizona) o puteti face la acest link.
Daca doriti sa vedeti mai multe poze din aceasta formula cu fetele o puteti face la acest link.

Amadeus - Arizona (National TV 2005)

___________________________________________________________

I have one more post from the Dinner in the Sky 2017 editions, and this time it is from the Bucharest event back in August. We can watch Alexandra Violin perform her version of Winter by Vivaldi. Enjoy!

You can find our favorite violinist at the links listed below!
___________________________________________________________

Informatii despre Alexandra Violin gasiti pe urmatoarele pagini de socializare: 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...