Tuesday, December 8, 2020

Alexandra Violin Pe ritmuri perfecte - interviu aflutot.ro


Cu vioara prin viață

Muzica este modul de a scăpa de realitatea uneori greu de suportat. Alinarea versurilor și frumusețea ritmurilor este refugiul oamenilor.

Un artist adevărat nu trece niciodată neremarcat. Alexandra Violin transmite armonios undele sonore menite inimii. Îndrăgostită de vioară, ea a reușit să-și cucerească fanii cu delicatețea și harul ei.

A început să studieze vioara la șapte ani. Profesorul Alexandrei a învățat-o să iubească acest instrument, iar acum vioara face parte din viața ei. A terminat Universitatea de Muzică din București, iar în ultimii ani de liceu a început viața pe altfel de scene, în afară de cele pentru concertele clasice, fiind membră fondatoare a cvartetului Amadeus.

Alături de colegele ei, a creat un nou curent muzical și timp de 13 ani a concertat în numeroase țări din Europa, Asia și Africa. În 15 ani pe scenă și-a îmbogățit repertoriul, ajungând astfel să adapteze playlist-ul în funcție de evenimentul la care cântă: prelucrări de muzică atât clasică, cât și ever-green-uri adaptate pentru vioară, cafe-concert, muzică de petrecere, de club și muzică românească.

Din 2014 este Alexandra Violin și primul ei videoclip din cariera solo a fost Toamna, prelucrare după Vivaldi. Tot în 2014 a fost desemnată Ambasadoare a „Dinner in the Sky Romania” și a participat la evenimente unice în lume, cântând pe platforma suspendată la 50 de metri deasupra solului.

 


Eleganța unei vioare
Carismatică și mereu cu zâmbetul pe buze, Alexandra Violin încântă publicul întotdeauna când este pe scenă.

„Talentul meu a fost descoperit întâmplător, mama mea fiind prietenă cu cel care avea să fie profesorul meu de vioară, care era în căutare de noi elevi. Așa am ajuns pentru testarea urechii muzicale, în una din camerele Școlii de Muzică Numărul 3. Acela a fost momentul când viața mea a luat-o pe drumul muzicii. Aveam șapte ani, începusem clasa întâia și în paralel am făcut cunoștința cu vioara, instrument care îmi este și acum alături, la bine și la greu. Pe scenă am urcat prima oară la 17 ani, când am început să cânt în trupa Amadeus. Primele concerte pline de emoții au fost parte dintr-un turneu național, cântând în cele mai mari orașe din țară. Apoi au urmat scene din toată lumea, cântând în țări în care nici nu visam să ajung.” ne-a declarat Alexandra Violin.


Munca și perseverența au dus-o pe Alexandra Violin pe culmile succesului. Muzica i-a umplut viața de reușite și i-a oferit experiențe de neuitat.

„Proiectul meu de suflet este „Dinner in the Sky”, unde am trăit printre cele mai emoționante experiențe. Să cânt pe o platformă care stă suspendată deasupra pământului la 50 de metri, înconjurată de doar 22 de persoane, care stau la un metru de mine, este din start diferit și atipic. Pe această platformă am cântat și câtorva cupluri care s-au căsătorit în aer, iar momentele acelea au fost pline de emoție și de iubire. Mi-au rămas adânc în suflet, ca fiind printre clipele speciale pe care le-am trăit cântând. Eu consider că artiștii sunt mesageri de emoții. Pentru că asta este muzica: emoție! Creează stări pe care le simțim prin tot corpul. Dacă lumea îmi zâmbește înapoi, știu că am scopul atins. Mesajele lor, felicitările pe care le primesc, semnele că pielea lor s-a făcut de găină, sunt pentru mine confirmarea că fac ceea „trebuie”. De-a lungul timpului, am cântat foarte multe genuri de muzică, iar de ceva timp m-am ancorat în piesele mai lente, pe care simt să le transpun pe vioară. Îmi place să cânt acompaniată de pian sau chitară și să valorific variantele acustice. Este starea mea de acum. Vom vedea unde mă poartă muzica anii viitori.” ne-a povestit Alexandra Violin.


iața profesională este perfectă atunci când este îmbinată armonios cu cea personală. Alexandra Violin se bucură din plin de familia ei.

„Viața mea personală este așa cum am visat-o. Sunt norocoasă și recunoscătoare pentru familia pe care o am, care îmi înțelege „meseria”. Bogdan este lângă mine pas cu pas și susține activitatea mea, iar cele două fete sunt „provocarea” mea de a-mi împărți viața între ele și muzică. Sunt momentan mici și este dificil în această perioadă să studiez vioara atât de mult pe cât mi-aș dori, dar vreau să profit de fiecare moment alături de ele pentru că sunt conștientă că vor crește prea repede și voi avea atunci timp pentru mine mai mult decât mi-aș dori.” a spus Alexandra Violin.


Apreciată în lumea mondenă din România, Alexandra Violin reușește să cucerească publicul de fiecare dată când urcă pe scenă. Cu rafinament și grație, vioara magică din mâinile ei a încântat mereu auzul oamenilor.
„Ce nu-mi place la showbiz-ul autohton? Ce nu le place multor artiști cu studii muzicale. Sunt promovați oameni ale căror valori nu coincid cu un minim de educație și nu mă refer neapărat la educația muzicală. Când am timp, prefer să urmăresc concerte live, de orice gen, de exemplu ultimul pe care l-am ascultat a fost cel al lui Chris Botti.” a încheiat Alexandra Violin.

 

Informatii despre Alexandra Violin gasiti pe urmatoarele pagini de socializare: 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...