Thursday, May 3, 2018

Alexandra Violin si noua sa vioara Yamaha 104


In februarie Alexandra Violin ne-a facut cunostina cu noua sa vioara, o Yamaha 104. Randurile de mai jos sunt preluate de pe site-ul artistei, link-ul pentru postarea originala este aici.

Rezolutiile anului 2018 incep sa apara. Mi-am dorit foarte mult o noua vioara, si nu oricare :). Am ramas fidela Yamaha, am schimbat doar modelul :). M-am apropiat de vioara clasica pentru ca YEV 104 este din lemn si are sunetul natural.
A fost dragoste la prima vedere, iar de azi incep o noua relatie cu ea:). Mergem peste tot impreuna iar ieri am avut primul concert in noua formulă. Este extensia mea si face parte din mine. Asta sunt si asta stiu sa fac :).
 Sa fie muzica!!




________________________________________________________________

Alexandra Violin introduced us to her new violin, a Yamaha 104, on her website back in February!

You can find our favorite violinist at the links listed below!
____________________________________________________________________

Informatii despre Alexandra Violin gasiti pe urmatoarele pagini de socializare: 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...