Wednesday, October 14, 2015

Interviu - Alexandra creaza tinutele de scena pentru colegele de la Amadeus


Aceste articol este preluat de pe site-ul atitudinea.ro. Click aici pentru a-l citi in original.

Data articol: 19.10.2010
Jurnalist: Marina Sorina Pascal

Alexandra de la Amadeus are o mare pasiune: îi place să croiască ţinute. A prins drag de această meserie încă din copilărie, când o privea ore întregi pe mama ei cum îi cosea haine. A fost norocoasă şi a moştenit acest talent, designul vestimentar şi croitoria fiind foarte aproape de sufletul ei. 

Alexandra Chise a lucrat acum 2 ani la atelierul lui Alexandru Ciucu, un prieten bun al trupei Amadeus, şi astfel a început să înţeleagă şi să cunoască mai bine acest domeniu. 

Anul acesta, familia i-a facut o surpiză deosebită şi i-a dăruit o maşină de cusut, pe care şi-o dorea de multă vreme. 
„De fiecare dată când am puţin timp liber îmi mai cos sau îmi modific câte ceva, mă deconectează foarte mult, îmi limpezeşte gândurile. Dacă mă apuc să cos ceva, până nu termin nu mă las, chit că de obicei mă apucă zorii zilei la maşina de cusut”, declară Alexandra. 
Artista şi-a făcut deja câteva costume de scenă, sub forma unor rochiţe sexy şi extreme de elegante, pentru care este invidiată de colegele ei din trupă. 

Pentru că sunt foarte apropiate, fetele apelează la prietena lor şi o roagă să le realizeze câte o ţinută unicat creată de ea. 
„Pe viitor mi-ar plăcea ca alături de mama şi cumnata mea, care fac accesorii, să am o mică afacere cochetă. M-aş simţi împlinită”, a încheiat cântăreaţa.



_________________________________________________________________
This blog post features an interview with Alexandra from the 19th of October 2010 for atitudinea.ro. The title of the article is: Alexandra creates the scene outfits for her colleagues in Amadeus. 

Alexandra says she always saw her mother creating clothes and her friends surprised her with a sowing machine and she started experimenting with clothing design in her free time.

You can find our favorite violinist at the links listed below!
____________________________________________________________________

Informatii despre Alexandra Violin gasiti pe urmatoarele pagini de socializare:
YouTube | Facebook | Instagram | Twitter | Tumblr | Vimeo 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...